A burger a day, is not far away.

De dag begint in de auto op weg naar Vancouver. Het was de derde keer dat we dit zelfde stuk reden maar nu gingen we een afslag eerder naar de veerboot voor Vancouver Island. Eenmaal daar aangekomen moesten we maarliefst 1 uur en 40 minuten wachten tot de volgende boot zou vertrekken. Het lange wachten op de volgende boot werd verzacht door gratis wifi in de wachtrij. Toen we de boot op waren zijn we meteen doorgegaan naar het restaurant om wat eten te scoren. Toen we wat hadden gegeten zijn we doorgegaan maar het bovenste dek waarbij we in de buitenlucht stonden. Voorop de boot stond een harde tegenwind en van de snelheid en we waren met ongeveer een anderhalf uur in Nanaimo aangekomen.

Eenmaal op Vancouver Island gingen we richting Port Alberni voor onze volgende overnachting. Onderweg zagen we nog een groot winkelcentrum met een Wallmart winkel. Deze supermarkt is gelijkvloers en ongeveer net zo groot al dan niet groter als de Ikea in Hengelo. We hebben ons de ogen uitgekeken wat hier allemaal te koop was. Met een breed assortiment goedkope barbecues, voedingswaren, kleding, elektronica artikelen en zelfs wapen munitie was hier echt alles te koop voor hobby en in en rond het huis. Noem het maar en je kon het in deze winkel vinden, en mocht je onder het winkelen honger krijgen dan kon je even een tussenstop maken bij de ingebouwde Mc Donalds.

Na was boodschappen zijn we verder gereden naar Port Alberni richting ons guesthouse. Daar aangekomen werden we heel vriendelijk ontvangen en er was zelfs een jacuzzi en grote barbecue. Na snel de tassen hebben neergezet en voor de verandering weer wat hamburgers te hebben gekocht zijn we buiten in de tuin gaan barbecuen. Na een heerlijk broodje hamburger zijn we richting de kamer gegaan en hebben verder niet veel meer gedaan dan de route uitstippelen voor de volgende dag.

2 Responses to A burger a day, is not far away.

1. Henny en Wilma Spit

Hallo,
    hebben inmiddels alle verhalen weer gelezen en de foto’s bekeken. We vinden het fantastisch om te zien wat jullie allemaal doen en genieten van de foto’s en verhalen. En die lift met de glasplaat hadden wij ook wel willen meemaken.
    Nog heel veel plezier daar in dat mooie verre Canada.
    Groeten Henny en Wilma

2. charles en annette

Hoi Stef,Luuk en Pim,
    Wat een mooie vakantie ,hebben jullie verhalen gelezen en foto’s bekeken.
    Wat een prachtig mooi land, geniet er nog van.

groetjes Charles en Annette.

Comments are closed.

Notice: Uninitialized string offset: 0 in /home/deb43086/domains/kerkhofjonkman.nl/public_html/wp-content/themes/wptraveler/backend/purepress-dynjs.php on line 913

Notice: Uninitialized string offset: 0 in /home/deb43086/domains/kerkhofjonkman.nl/public_html/wp-content/themes/wptraveler/backend/purepress-dynjs.php on line 467

Notice: Uninitialized string offset: 0 in /home/deb43086/domains/kerkhofjonkman.nl/public_html/wp-content/themes/wptraveler/footer.php on line 73